Bakar bullar...

Hej alla läsare
Jag håller i skrivande stund på att baka bullar. Jag fyller år snart, och då är jag inte hemma, då är jag är med min mor i Grekland och Mattias fyller år nästa vecka och Kurre fyller om någon vecka oxå. Så på lördag kommer några att fira oss och nästa vecka på onsdag kommer vi ha några här på fika. På Torsdag nästa vecka är det ju Mattias ord födelsedag då går vi och käkar på Patricia. Vi som många andra får säkert presentkort på att få äta en gratis middag där. Men det är inte många som får sina presentkort samtidigt. De får vi så vi går dit och äter gratis hihihi

Vad mer har hänt sedan sist???

Jag höll på att köra över en ekorre i morse. Shit vad rädd jag blev. Men det var inte allt. På väg hem så kommer det en bil på "farstavägen" som jag kallar den för. Det hänger en unge ut genom fönsterrutan i baksätet. Han hänger så långt ut att man ser magen på ungen. Kan ni fatta. Vem som har barn skulle tolerera det??? Inte jag. Till saken hör att det är inte vem som helst som kör. Utan säkert mamman som ÖVNINGSKÖR!!!! Jag har inget problem med övningskörare, men herregud....ja jag säger bara det.
När jag kommer hem på våran väg, så går en chäffer helt för sig själv på vägen, Ingen husse och inge Matte. Men han springer på i körbanan. Tur att man han bromsa ner, även om hunden inte verkade bry sig om att jag kom. Sedan sprang han in på ålderdomshemmet eller vad det nu är.

Nåja det var allt för mig den här gången.

Många kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0