Fredag...

Då var det fredag och nu är det helg.
Jag hoppas att det kommer bli lite svalare.  För det är inte bara vi som tycker det är jobbigt med den här värmen. Det finns även en liten fyrtassad vän som tycker




Sedan har några efterfrågat hur mina fötter blev, jag visar er, vad nu är så spännade med det :-) visar även en av min naglar jag gjort :-)





I helgen funderar jag på att köpa en symaskin :-) Älskade att sy kläder förrut, men sedan flyttade jag hemifrån och då blev det inget och sedan har jag inte haft någon symaskin. .....


Ta hand om er alla kära vänner och läsare (vilka ni nu är)

KRAM

PS Nu håller jag på bli människa igen :-) Min dator har jag fått tilbaka och jag kan Face-booka :-))))

Kommentarer
Postat av: jess

;) söööta haha klart man måste visa;)

I morrn fixar jag mina naglaaaaaaaar!



KRAM

2009-07-04 @ 15:14:30
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0