Hammarby bajen och nya naglar...

Hej kära läsare

Nu sitter jag ensam hemma, Min älskade Mattias är i Karlstad och jobbar. På ett sätt skönt att få vara lite ensam men på ett sätt så saknar jag honom så fruktansvärt.

Idag skulle jag fixa naglarna igen :-) Jag har aldrig haft problem att få tag i p-plats vid globen. Men idag när jag kom dit där jag brukar parkera så var det fullt med bilar. Jag fattar inget. Men jag kör vidare och helt plötsligt så är det fullt med hammarby fans :-( ÖVERALLT!!!!!

Det slutar med en liten ynkla parkering i p-garaget i globen. SUCK :-( 20 kr för 2 timmar och 30 min
Kan man sända faktura till hammmarby fotbollsförbund ;-)

I vilket fall så vet jag inte hur många som är med på att jag skall på bröllop på lördag. Det är min älskade underbara halvsyrra Therese som gifter sig med sin kärlek. Jag har nu allt klart inför det. Lite kvar att göra bara.

Klänningen är klar, skorna håller jag på gå in på jobbet, de kallade mig Sally (efter ngn serie) idag på jobbet :-)) Mattias kläder är klara och det är bara putsa skor och stryka som är kvar att göra.

Jag klippte mig i helgen, bara topparna. Men vet ni vad frisören frågade mig?? Hon bryter tystnade och säger
" Är du svensk eller kommer du från något annat land"
(hmmm vilket skulle det vara???)
"Nä jag är svensk" (hmm vad kunde jag annars svarat?)
"Ja när jag bara undrar, säger frisören, för du ser inte svensk ut!
(vad svarar man på det????)

Nåja det blir nog bra.

Fy vad vi var läckra på den tiden Tessi! Något att ha på sig på lördag????



Kram på er alla där ute :-)





Kommentarer
Postat av: Tess

Åh kära hjärtanes!!!! Jösses! Du skrämer mig nästan slag med detta kort ha ha ha! Det var jag inte beredd på ha ha ha!



Ja du, det var tider det! Åh vad jag längtar nu till lördag, och få träffa er också! Vi kanska kan höras ikväll på msn?



Ha det gott syrran!



Kram Tess

2009-07-21 @ 12:59:54
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0