Jag har "råkat" shoppa mera saker...

Hej kära läsare
Jag vet inte, men jag har råkat köpa flera saker.
Vi köpte varsin ny mobil igår. Hur det gick till har jag ingen aning om. Men helt plötsligt hade vi varsin ny mobil. Jag köpte en Sony Ericsson w995 silver.






Sedan har jag lovat er en bild på vårt nya rum som vi gjort iordning.



Nu tror jag inte vi behöver köpa ngt mera. Men vi får se vad vi kommer på :-))))

Nu ska jag gå och sätta på en kopp te med honung och en god leverpastej macka.

Ta hand om er där ute och ta vara på er och var rädda om er för det finns bara en av dig, och du är värdefull för just den du är och har säkert många som älskar dig

KRAMMMMMMMM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0