Min skatt

Nu äntligen har min skatt få lämna sjukhuset väggar.
Han har fått komma hem till min mor.
Jag inser att det var bäst för honom att vara där. Vi skall ju bort imorgon och kommer hem på lördag
Jag vill inte missa att min "syrra" skall gifta sig :-)

Han har det så bra hemma hos mamma. Han har ett eget rum, en egen 60cm bred säng...och han får specialkokt torsk :-)

Han har fått pencilin och jag önskade mamma lycka till innan jag gick. Han somnade nästan på en gång när vi kom hem till henne.

Idag fick jag äntligen blommor av min kille. Han är var så söt så han köpte 2 orchider och en bukett med blommor. Jag blev så glad. Efter en tuff vecka var det verkligen precis vad jag behövde. Jag blev så glad att jag började gråta. För några blommor :-))))

Nu är det mesta färdigt för imorgon. Nu skall jag sätta på lite fika....fick hallon och glass av mamma..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0