Shoppohollic --- jag???

Jag har kommit in i en shopping period som ni kanske märker.

I många år har jag velat ha en symaskin för att sy min egna kläder och dylikt. Men aldrig tagit mig varken råd eller ork att köpa en. Men igår åkte jag och köpte en maskin. Har inte hunnit prova den. Men det skall bli. Min dröm när jag gick i 7an var att bli designers. Men, men vi får helt enkelt se.

Min nya kompis är denna.  En Singer. Den får duga åt mig



Men det är inte klart med shopping.

Idag köpte vi ett skrivbord och hurts till vårt lillrum. Det är nästan klart. Imorgon kanske jag kan lägga ut bilder på hur det blev.
Men jag tänkte bara bjuda på lite bilder på hur det såg ut när vi försökte bygga ihopp sakerna...


Först på alla skruvar.....MITT PÅ ALLA SKURVAR...


Sedan MITT PÅ bruksanvisningen...





Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0