Tiden går så fort.

Jag vet inte vart tiden rinner iväg någonstans.
Kurre har fått komma hem och han mår efter omstädigheterna helt okej. Han är dock slö och trött. Men det är väl okej. Han äter och dricker och kurrar och följer efter mig som en annan svans :-)

Vi var på bröllop i helgen. Det var helt underbart, undra när jag får gifta mig??? Någon som har någon ide???
Tess du var så otroligt fin, och hel bröllopet var helt underbart. Du är en helt underbar syrra. Tack för att vi fick komma.







många kramar linda

Kommentarer
Postat av: Tess

Det är vi som ska tacka!! Det var så otroligt roligt att ni kom! Kul att få festa och dela denna dagen tillsammans med er!



Tack för allt!



Kram syrran o Danne

2009-07-31 @ 23:35:52
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0