Minisemester och Ullared

Nu har vi varit på våran lilla minisemester. I måndags åkte vi till Gränna och sedan vidare till Jönköping där vi sov en natt för att tidigt på tisdag morgon åka vidare till Ullared.


Vilket ställe säger jag.
Har redan börjat planera in att jag ska dit i Mars igen nästa år. Troligen tar jag med mig mamma och ska även höra med svärmor ifall hon vill med :-)

Lite bilder


Matte på ballkongen på hotellet med Johanna.



Blöjbyte i mammas säng...


Hotellet hade fixat en säng åt Johanna


Som hon på kvällen somnade ovaggat i...


På kvällen var vi ute på en lite promis och såg denna lilla söta bebis...



Våran vagn när vi var färdiga...6007 kr fattigare blev vi





Köpte en overall till Johanna för 84.35...

Mattias hittade en fin rosa Alfons Åberg dress och en klänning




Lite annat jox vi köpte


Lite mössar och vantar (känns inte så bra i denna värme men vi vet alla att kylan kommer)

Sedan hade de en sko affär brevid som vi gick in i och där hittade vi dessa skor till Johanna...



Nu ska jag plocka undan lite så jag kan få slappa i denna värme...kram på er där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0