ÄNTLIGEN...

Äntligen är flytten äver och det har gått hur smidigt som helst.

Jag hoppas ni har haft höver seende med att jag inte skrivit på länge för jag har haft fullt upp.

I lördags så gick flyttlasset, och det blev 14 personer som fixa och dona. Jag vill bara säga TACK SNÄLLA alla som har hjälpt till att fixa denna dag åt oss. Utan er hade detta inte gått så smidigt. De gick så fort att vi inte ens han reagera på att vi hade flyttat. Helt plötsligt stod vi i nya lgh.

VI har hithils hunnit få mycket gjort. Men ett extra stort TACK cill vi ge våra mödrar som på sönag morgon kl 0830 stod i våran gamla lägenhet och städade. Vi hade redan städat mycket. Men utan er hade detta tagit längre tid. Våra mödrar hjälp oss även att starta upp i våran lgh.

Nu är det dags att försöka hitta lite julpynt. Vi får se hur det blir med den saken. Granen är funnen och det är en bröjan :-)

Ang min mage för er som undar (ni är väldigt omtänksamma) så är är det helt ur balans. Jag var på ett återbesök idag hos läkaren. fick öka min dos av medicinering och så fick jag ngt annat att äta. Man ska röra ut ngt pulver i vatten och dricka. Fy vad helskt de låter, får kvällningar redan, har inte ens provat. Jag mår ju redan illa innan jag ens funderar på att äta detta pulver. Det är nu så illa att jag hithils har rasat hela 5 kg på drygt 2 veckor. Jag har stora problem att få i mig mat över huvud taget.

När vi är klara i vår lgh kommer jag lägga ut lite bilder. Men håll till tåls.....en så länge är det lite för röigt för att jag skulle vilja dela med mig. Jag längtar till den dagen Kurre kommer hem hit och se hur han reagerar på sitt nya hem.

Har en rolig sak att dela med mig av men vet inte hur jag skall lägga fram det. Men en vacker dag så står det om ngt stort på denna sida. OCH NEJ för er som undrar så är jag INTE GRAVID....

Många kramar Linda


Kommentarer
Postat av: elina

förlovningsdags! :D

2008-12-15 @ 22:15:25
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: Coca-cola Linda

Vad får dig att tro det?

/Linda

2008-12-16 @ 21:02:14
URL: http://lindadahlgren.blogg.se/
Postat av: elina

känner det på mig bara ;)

jag brukar ha rätt!

2008-12-17 @ 00:23:58
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/
Postat av: elina

SA JU DEEEET! :D

2008-12-18 @ 23:29:16
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0