Då var julen över...

Hej kära vänner

Då var julen över detta år oxå.

Jag har för första gången på drygt 20 år upplevt min allra lugnaste jul som bara går att ha.
Jag hade både min mor och far här på självaste julafton.
Det var dundermysigt.
Senare på kvällen så skjutsade jag hem dem och åkte vidare till min pojkvän och hans familj.

Sedan har vi mest slappat. Igår var vi ute och shoppade loss lite. Det blev

1. Nya sängbord till sovrummet
2. Ny fin tvättkorg
3. Kläder till mig
4. ett nintendo wii

Idag skall vi köpa nintendo wii fitt och en ny bärbar telefon.

Skall även på bio och se Austraila och käka middag på heron city.
Mer om allt detta lite senare.

Många kramar linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0