Julbord, hotellnatt...

Hej kära vänner

I går var det dags för det årliga julbordet på min pojkväns firma. Där alla respektive får följa med, det är väldigt snällt. Vi var på Sjöpaviljongen i Alvik, det var underbart mysigt. Men det började med att jag och min pojkvän checkade in på hotell Scandic i Alvik där jag hade bokat en natt, för att komma undan flyttkaos och bara vara en natt, dessutom var det bara två minuter ner till Sjöpaviljongen där vi skulle äta.

Helt underbart var det att få komma bort.

Innan vi åkte hemmifrån så fick jag en lite väl EFTERLÄNGTAD present från min älskade under bara  pojkvän. det var en Miranda nalle :-) så söt.

Jag älskar dig så hääääär mycket


Bara för att jag var borta en natt så hade fullt med saker i badrummet.





Allt avslutades med att vi åkte och kollade en julmarknad men det var inget skoj i detta väder. Så vi åkte förbi bageriet hemma och köpte oss lite godsaker och satt på lite julmusik och tände ljus och mös i värmen istället

Nä nu har min pojkvän helt apro på inget börja packa så det är väl dags för mig att hjälpa till.

Många kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0