Tack och äntligen

Tack snälla alla för era varma GRATTIS:ar

Det var skönt att höra.

Jo, Elina jag vet att du brukar veta allt i förväg. Det är lite läskigt med dig. Men det är ganska roligt faktist. Det var en annan gång du hade på känn om ngt och de stämde. hahah

Nu är vi äntligen färdiga med större delen av lgh. Men det är bara ett par gardiner kvar till sovrummet och lillrummet skall få ngn form av möblering, men hur har vi inte bestämt. Men granen och allt julpynt är på plats

Min magen har ÄNTLIGEN blvit mycket bättre. Jag älskar den nu :-)

Ta hand om er nu i juletider så ser jag fram emot alla lediga dagar i allefall

kram på er alla
/linda

Kommentarer
Postat av: elina

Hallå!

Det var när du skulle köra upp! :)



Får man se dig/er något på julafton då?

2008-12-21 @ 22:06:44
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0