Då var en vecka över med allt vad de innebar...

Jag har gjort mig av med mitt underbara akvarium som var igentligen min ögonsten, men de känns som en lättnad nu iför flytten. Nu får vi plats med flera flyttkartonger :-)





Jag har även varit och shoppat loss lite granna i Sickla i Nacka. Det var skönt att få gå på lite egen hand och drömma lite. Det blev en ny härligt stor handväska, med många fack. Den blev poppis på jobbet och även hos mig själv.


Till helgen så blir det nog en djupdyckning i flyttkartongerna igen. Har insett att det är drygt en månad kvar bara. Shit paniken växer så det knakar. Men vi skall nog hinna. Idag kom även papprena från banken....suck...de är inte lätt att köpa bostad. Sedan skall jag firar min far imorgon på eftermiddagen.

Ikväll skall min kille iväg på hockeymatch så jag får en stund för mig själv. Troligen så kommer jag flumma framför datorn och lyssna på Idol, dock inte mitt favoritprogram.

Ha nu en trevlig helg allihoppa så hoppas jag att ngn som läser mig blogg kan höra av sig så jag får veta vem som är inne på min blogg varje dag, ngr är det det har jag sett på statestiken :-)

*kram* Linda

Kommentarer
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

händer ikväll då?

2008-11-07 @ 19:19:31
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Jenny Cermén

Hej hej jag är inne ibland och kollar. Jobbigt att packa, själva packar vi upp hela helgen... /Jenny

2008-11-08 @ 10:21:59
Postat av: elina

hej linda, jag kollar ibland men du skriver alldeles för sällan!

2008-11-10 @ 22:01:30
URL: http://elinaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0