Fest och julmys i flyttkaos

Hej kära vänner
Igår var jag och min pojkvän på inflyttningsfest och 30 års fest hos en kompis. De var roligt. Vi spelade wii och ngn form av gitarr men det var skoj och svårt. Inser att jag inte borde satsa på ngn musik-karriär...

Han som fyllde år fick en rolig present av sina kollegor. En kundvagn full med Dillchips. Det var hela 65 st påsar. Inte nog med det, så låg det även en och annan dill-dipp påse.....



Sedan mitt uppe i packandet har jag försökt få lite julstämmning. Kolla mitt köksbord :-) alltid ngt. Mer än så här får det inte bli....




Gott folk det var allt för mig den här gången.
På återhörande....
kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0