Halloween helg

Då har de varit halloween helg och de har varit full fart som vanligt.
I fredags så spökade vi ut oss på jobbet,de var skoj, hur jag ser ut ser ni på bilden. Det var nog första året som jag verkligen gav allt på att lyckas och jag gjordet det. Jag överträffade på jobbet, vilket är skoj.

I går lördag så var jag och min mor på kyrkogården i nacka, de är så stämmingsullt och fridfullt på kyrkogårdar när det är alla helgona. Efter så var vi tuvunga att utforska NYA Nacka Forum, och wow säger jag vilken hög ljudnivå och stirrigt det var. KAOS. Men roligt. Spec i garaget, där har de påpudsmärken, trafiklysen och stoppliktskyltar. I garaget. det var lite roligt :-) De värsta var nog att det kostar 10 spän att pissa. Det var helt sjuk, men man fick ju typ neonrosa tvål, så de kanske var värt det....NOT

Igår kväll så gick min pojkvän och jag på bio och såg Låt den rätta komma in. En svensk skräckfilm. Men det var verkligen konstig och seg. Hur den kan fått så mycket bra omdömmen är oss en stor gåta.

Idag är det söndag så jag funderar på att börja packa. Men får se om jag orkar...vädret är så fint så jag vill ut och gå...

(undrar bara när min morgontrötta pojkvän skall vakna så vi kan äta frukost)

*kram* Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0