Helg, snö, IKEA och någon som behöver din röst

Hej kära folket..

Jag njuter av att det är helg. somnade framför tv igår vid 2130, min pojkvän väckte mig runt halv 12 och frågan om jag inte borde gå och lägga mig, men då blev jag irriterad över att jag somnade.Jag missade vem som vann Singing bee och vem som åkte ur idol, samt att på fredagar, borde man sitta och mysa och njuta av att veckan är över och bara softa men den man tycker om, Nåja, de kommer väl fler fredagar...hih

När jag vaknade i morse, så tittade jag ut så vaknade jag ännu fortare än vanligt, WOW skrek jag rätt ut och såg att det var så underbart mysigt. Jag älskar vit snö, speciellt den första snön som faller. ÅÅÅÅ man känner sig som barn på nytt.

Idag så skall vi åka till IKEA och reklamera våran nya soffa, den har gått sönder i ena stommen och det ska vara 10 års garanti, VILKET SKIT....hoppas det går bra. Enligt deras kundtjänst så skall det vara väldigt enkelt. Hoppas det...

Har en kollega som skulle behöva hjälp att rösta fram sin dotter. Hennes dotter har varit en otrolig tapper och modig dotter som har hjälpt sin mor ur ett liv som ingen kvinna borde få befinna sig i någonsin i vår värld. Men dessvärre hamnar vi tjejer där ibland, och vågar inta oss därifrån. Denna dotter gjorde sin mor en tjänst och hjälpte henne därifrån. Tappert och vågat. Nu till veckan möts de i rättegång. Blev ni nyfikna gå då in på http://www.annas.se och rösta på tryck på pepparkakshjärtat och rösta på Patricia. Man kan rösta varje dag.

Ta hand om er nu i snön och så hörs vi.

Många kramar
Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0