Jag lever i tanken "tänk om..."

Nu har det värsta chocken lagt sig men jag tänker hela tanken tänk om jag hade haft alla rätt. DÅ hade jag vunnit 20 miljoner kronor. Det är sjuklig nära tanke.  Ser ni näst sista trean den är sjukligt rätt den oxå.
Den tredje sista siffran skiljer bara ett steg och den sista oxå....fy vilken läskig tanke. Men men....

Rätt rad: 2279438
Min rad:2279539


Nåja nog kommer jag på ett sätt att använda dessa pengar på. Bara på något riktigt speciellt....

Ser fram emot imorgon då jag är ledig....fast när jag nu har gjort listan på över vad morgondagen måste innehålla känner jag att en vecka hade jag nog KANSKE hunnit :-)

kram linda

Kommentarer
Postat av: Daniella

Tack för tipset om bakning. Det ska jag faktiskt ta och göra! Lutar nog åt att baka kladdkaka eftersom Timothy hatar det. Får passa på medans han är borta.



Grattis till vinsten på lotto! Kul att vinna.

2008-11-20 @ 17:26:57
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0