Nyttig dag som avlslutades med onyttigheter...

Dagen började med att jag och min pojkvän spelade våran badminton i en timme efter frukost. Det är riktigt skoj.
När vi kom hem gjorde jag mig ordning och drog till stan och träffa min kompis och vi fikade på vårat underbara trevliga fik på söder Baresso. Helt underbart cafe med helt underbar personal. Helt underbara saker att äta. men jag tror jag aldrig har provat deras sötsaker, för de orkar man aldrig, Denna gång käkade jag en nyttig hälsotallrik. När vi fikat klart fick jag en knäpp ide att jag skulle gå hem. Jag gick alltså från södra station hem till bandhagen. Japp du läste rätt. Full fart framåt i rask takt. Det tog 1 timme och 20 min.

Det var någonstans här på vägen hem min nyttighet försvann. Hemma gick jag in på ica och köpt saffransknyten till mig och munkar till min pojkvän. När jag kom hem övertalade jag min pojkvän att jag var för trött att laga mat. Vi åkte iväg till grillen i Årsta, mitt favorit grill. Det gör så goda vegitariska tunnbrödsrullar.

Nu strax blir det jul för hela slanten för min del
GLÖGG
SAFFRAN-KNYTEN
PEPPARKAKOR...

Min pojkvän som ogillar alla sånna saker får nöja sig med
Coca-cola
äppelfyld munk

Ni som oxå har läst på facebook att min katt var dålig, så är inte fallet just nu. Han har blivit bättre. Hoppas det håller i sig.

Många kramar
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0