Säljtävling, trängselskatt och magdans

Hej
idag hade vi ett litet förlängt möte på jobbet där vi gick igenom miljöpåverkan och dylikt. Men våran chef pratade nämligen om en säljtävling oxå som vi har haft. Jag vann, och det var ganska överlägset. Jag fick reda på det igår men har inget kunna säga. Vad vann jag då. JO sex and the cityboxen alla säsongen. wow vad härligt. Får den någon gång nästa vecka.

Efter det så åkte vi in till stan och skulle käka på en libanesisk rest på norr mälarstrand. Detta innebar att jag för första gången skulle köra bil själv inne i stan. Det gick väl bra och jag hittade på en bra parkerignsplats. inga problem....

När vi käkat klart kom det en magdansör. Man skulle ha satsat på att bli magdansör, WOW vilken figur de tjejerna har....men vi lärde oss några rörelser. Men det fick vara allt. Inget jag kommer satsa på :-)

Nu skall jag krypa ner i sängen och försöka sova några timmar det är ju ändå en dag imorgon oxå...

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0