Linda har shoppat loss - I like :-)

Gud vad härligt med snö......det är så underbart när det är vitt där ute...gud jag älskar det.

Igår var jag och shoppade loss på min favoritbutik KICKS :-)


1. Det blev säkert ngt helt onödigt men ändå ville jag ha den. En ögonbrynstrimmer. Får se om den är bra eller inte. Jag har hört både bra och dåligt om den. Spännande och se om jag får några ögonbryn kvar...hihi

2. Sedan blev den en förpackning med hårfärg. Jag tog en bara i hyllan för att vara lite wild and crasy :-)

3. En härlig underbar hårinpackning

4. Sedan skäms jag men jag köpte en förpackning med naglar som är bara att klistra på. Jag kände för att få lite fina naglar. Jag har inte riktigt råd att fixa dem på salong nu inför julen. Dessutom skulle de säkert bara gå sönder i bärandet av alla underbara flyttkartonger.

5. Sedan hade de erbjudande från min underbara serie Clinique. Man skulle köpa två saker från serien och få en premie på köpet :-) Linda älskar ju premier som vi vet :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0