Dator & halsband

Hej alla läsare

Då har det hänt lite...

Idag fick jag besked efter många samtal att att försäkringsbolaget ger mig kontater till en ny dator. Det ger mig givetvis inte en helt ny dator, men jag får pengar som bidrag. Det blir nog att vi åker och köper en ny redan imorgon förmiddag...hihih

Men kära läsare! Ni minns att jag skrev för någon månad sedan att jag ville ha ett halsband, jag fick det idag. Jag tror det var min förtidiga födeldagspresent. För jag ville ju ha den innan sommaren. Då det är ett sommar halsband, eller vad tycker ni??




Kommentarer
Postat av: jess

aww så sött!!!

Måste jag me ha ju..

Kul med ny dator.. jag vill ha en mini!

Det blir nog en efter semestern när jag ska börja plugga :)

2009-04-22 @ 21:37:04
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0