Det var ett tag sedan....

Tiden går så fort, och veckorna bara rinner iväg tycker jag. Den här veckan har det inte hänt så mycket skoj, Jobb och Jobb och jobb......

Igår tog vi våran första dos av Dukural. Än så länge inga biverkningar, om inte hunger är en biverkning :-)

I morse fick jag ett ryck och ville åka till Farsta Centrum innan alla dårar kom dit. Så efter en sabb kaffe i solen på balkongen så tog jag mig iväg till Farsta Centrum. Inte alls så mycket folk, klockan var ju 10 när jag kom dit, normala människor har väl kanppt vaknat då. Jag shoppade loss på en timme. Det blev en hel del behövliga saker. Men framför allt det jag letat mest efter i 3 års tid. Ja jag lovar 3 år. Jag skojar inte. Det var en sommarväska. Ni får tycka vad ni vill, men jag älskar den :-)



Köpte aven en UNICEF-NÅL




Köpte en hel del annat oxå, men inget så skoj att jag ville lägga ut på bloggen


Har även köpt ett nytt parasol på jobbet igår till våran balkong. Det blev väldigt bra. Bild kommer inom kort.

Nu blir det lunch på balkongen så klart...

Kram från en SUPERGLAD Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0