Läget är som det är....

Ja då var påsken över och helgen börjar lida mot sitt slut. Jag skall börja jobba imorgon efter 2 veckor hemma. Det kommer bli tufft. Men får försöka ta det för vad det är. Jag hoppas jag klarar det. Magen har ju lugnat ner sig men så fort det blir för mycket så säger han upp sig :-(

Vad har då hänt i påsk....

Vi har hämtat motorcykeln och fixat ett nytt batteri till den, men vi har inte hunnit åka något ännu. Men skoj är det att vi har fått ut den ur sin vinterdvala och att nu finns det möjlighet till en åktur....ååå jag längtar.

Vi har träffat mattias familj och min familj...ätit gott och jag har unnat mig ett glas vitt vin på hela helgen. Det var riktit gott.

Fått kurre att börja äta sitt nya foder (fast inte så mycket som han borde) Men det löser sig nog. Han äter nog när han är hungrig. Nu kokar jag lite torsk till honom så han får i sig lite mera mat. Min stakars lilla magra katt. Snart finns det inget kvar av honom.

I förrgår så hade jag blivit lovad en glass. Men eftersom vi hämtade motorcykeln då och det bara krånglade och vi var tvungen att åka och fixa nytt batteri så gick hela dagen. Jag blev lite butter. Jag hade ju längtat efter glass. Men men vad gör man.  Men igår lurade Mattias ut mig på Djurgården igår och vi käkade glass och gick och mös i solen. Shit vad underbart det var.

Jag provade den nya Ben och Jerry glassen. Den kan jag rekomendera STARKT. WOW vad god den var.

Idag vaknade jag med frukost och blommor på sängen. Det var helt underbart. Tack älskade Matte.

För er som undrar hur det går med min dator. Så går det inte alls. Den står och dammar till sig i ett hörn just nu. Jag sörjer. Men jag har en data-kille (min "syrras" kille) som skall få låna den för att se om han kan fixa den. Jag hoppas det. Han är mitt STORA hopp just nu och jag längtar redan efter samtalet/mailet att han fixat datorn!!!

40 dagar kvar till Egypten....jippi...


Många kramar Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0