När skall helvetet ta slut....


När skall saker och ting bli bra. När tar skiten (ursäkta utrycket) slut

Jag har nyss kommit hem från ett 1,5 timmes besök hos vetrinären. Ni som följt bloggen vet ju att Kurre är dålig och har så varit. De har tidigare trott att det kanske är magen. Men idag tog allt en NY vänning.  Vi bestämmde oss för att röntga lungorna för att  han kanske har Astma. Sagt och gjort, vi röntgade honom. Vilket var en pers, men det gick bra. Sedan fick vi gå in i rummet igen och vänta på att vetrinären kommer tillbax. Hon kom tillbax och vad gav hon mig för besked då.

Jo de var inge snack om saken, Kurre hade astma och dessutom någon form av infektion i lungorna. Så han fick antibiotika och kortison. Men det var inte allt. det värsta var att de hittade en fläck på rötgenplåtarna som hon blev ororlig för. Hon kunde inte i dagsläget svara på om det var en tumör eller om det var något som försvinner med antibiotika. Herregud tänkte jag. Hur skall jag överleva detta. Han får inte ha en tumör.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Han får inte gå ifrån mig!
Han får inte vara sjuk! 
Han har ju min, ingen skall ta honom i från mig
Han är ju mitt allt...

ursh jag mår dåligt bara i tanken på detta. Jag hoppas allt löser sig. Lite astma gör mig inget, men att han har ev en turmör gör mig väldigt illa till mots.

Vad händer nu??

Jo skall jag hämta kortison och antibiotika imorgon och nästa fredag skall jag tillbax till vetrinären (hoppas jag får ledigt) och se hur han mår och efter att vi kommer hem från Egypten så kommer vi röntga och se om "tumören" är borta eller inte och om det är något annat.


Så nu vet jag inte vad som händer, mer än att jag är ledig imorgon för jag skall till tandläkare och dra ut en tand sedan skall jag till min allergiläkare för att se vad han är att erbjuda på menyn. Sedan känner jag att jag skall vara hemma och sammla lite krafter......


Kram på er alla där ute....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya på dig Kurre!

2009-04-29 @ 22:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0