Sjukskriven

Hej alla glada som njuter i solen

Jag har nu varit hos läkaren och blivit sjukskriven för att ta det lungt och varva ner och se om magen kommer i balans. Jag har fått tabletter mot krampanfallen i magen. Sedan väntar jag svar för att gå på Koloskopi-undersökning. Det skall inte bli skoj, men ett måste i nuläget. (har läst om det på Vårdguiden, för er som vill läsa mer tryck här )

Jag fick lämna lite flera blodprover för att se vad de visar. Får se vad det se säger. 3 rör tog det *fy*

HIttar det inget på kameraundersökningen eller på blodprover säger läkaren att det Colon irritabile, IBS (för er som vill läsa mer tryck här) som jag har. Känns på ett sätt skönt att det är fastställt,men det finns inga mediciner mot det. Kommer jag då ha så här resten av mitt liv????? fyyy

Nä nu orkar jag inte skriva mera. skall slå på tv och se på den, min nya kompis


MÅNGA KRAMAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0