Tv-kändis som pojkvän

Hej alla glada där ute.
Idag var första dagen på jobbet på 2 veckor. De känns skall jag tala om. Är helt slut :-)

Nåja....man kommer väll in i det så småning om igen

Mattias var på tv igår. Serien Färjan som går på 5:an. Nåja nu kan man väll kanske överdriva om han blev Tv-kändis eller ej. Men han syndes i bakgrunden :-) Min egna lilla tv-sjärna....

Han är i allefall en stjärna för mig :-)


Jag har nu varit och lämnat in min dator till min "syrra". Hennes kille är någon form av datasnubbe som kan det mesta och lite till när det gäller datorer :-) Hoppas han hittar felet till en bra penning. Annars är det nog hemförsäkrningen som får komma in och täcka....

Ta hand om er där ute så hörs vi av..

Många kramar Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0