En dag kvar...

Imorgon är det sista morgonen jag går upp för sedan så har jag semester. Vet ni hur mycket jag längtar. Det skall bli så skönt. 

Det är full rulle hela tiden nu.
I lördags hade vi mattias päron här och min mamma som firade oss. På söndagen åkte vi till Kungens kurva och gick på IKEA. Vi var även tvungna att åka till Barkaby så det tog hela dagen.
Men nytt köksbord, nya kökstolar och ett vitrinskåp till köket, en spegel till hallen, en sladdhylla till skrivbordet, och två hobbylådor. och lite annat jox blev det.
Helt sjuk dag mer kan jag inte säga.

Ja semester borde jag nog ha, för att varva ner. Ikväll kommer min far och hans tjej på besök, och jag glömde baka socker kaka igår, så nu står jag och bakar en :-) Ja klockan är 0638 och det är dryga 10 min kvar på kakan, vad är det för fel???
:-))))

Kurre mår lite bättre. Han äter och sover och dricker massa vatten. Men han tycker nog att det är lite varmt, kvavt. Men han är med på det mesta. Jag är så glad att min lilla parvel har bliivt bättre.

Idag går Mattias på semester. Han ser fram emot att få sova på morgonen tror jag. Han är så morgontrött. Jag visste inte att man kunde vara det. Jag är oxå trött på morgoen men jag biter ihopp, och vaknar. Men jag tror att jag har SJ att tacka för det. Jag jobbade ju där för många år sedan :-) och då fick man vakna både i tid och otid. Första  morgontåget från Göteborg. Oj de kommer jag nog aldrig glömma :-)

Något annat har jag inte att berätta.
Jo bilder kan på köksbordet kanske jag hinner lägga ut på nätet i dagarna.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0