Grekland...och ledsen

Hej alla glada läsare.

Jag sitter här och är utråkad. Jag har packat färdigt, och jag hade ställt in mig på att gå ut och äta middag med min pojkvän ikväl för att fira våra födelsedagar. Jag stressade och slet som ett djur för att jag skulle ha packat färdigt idag, för att vi ska ut och äta middag i lung och ro.

Men så är inte fallet. Mattias ligger i sängen. Jag hämtade honom från båten, han har varit på Utö med några kompisar i några dagar. Han har tappat rösten och blivit hes.  Han har tydligen väldigt ont i halsen oxå. J

Vi skulle redan ha gått ut och ätit i torsdags. Men då åkte de ut tidigare till utö och jag sa att det var helt okej om vi flyttade middagen till idag. Men nu är vi där och ingen mysig romatisk middag. Jag kan inte sticka under stolen med att jag känner mig  ledsen och besviken, men vad kan han göra åt saken. Jag får inte ens liv i honom och fråga vad han är sugen på om han över huvud taget vill ha någon middag.  Imorgon åker jag till Grekland och jag fyller år när vi är där nere.

Jag sitter här nu och tycker lite synd om mig själv. Vad skall jag hitta på??? Nu ser jag på nyheterna och det blev man ju inte gladare av.  Det hade ju varit 100 gånger mysigare att sitta på uteserveringen på våran favorit restaurang och delat på flaska vin och ätit en god middag. Tror dock inte det kommer vara så här fint väder om 2 veckor när jag kommer hem.... Men vad gör man...är man sjuk så är man...

Kurre ligger oxå och sover. Fast i lillrummet.

Jag sitter "fast" i vardagsrummet....

Jag kan ju bara hoppas att Mattias kanske ordnar något mysigt/romatiskt åt mig när jag kommer hem från Grekland.

Ha det gott allihoppa och så får vi höras när jag kommer hem om 2 veckor....

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0