Då var det över...

julafton är över och den flöt på smärtfritt.
Fick supersöta örhängen av Mattias och ett par till stödstrumpor. Precis vad jag ville ha och inget mera. Vi har annat att lägga pengar på och jag orkar inte stressa runt och köpa paket

Men den bästa julklappen var nog nu på morgonen, när jag väckte Mattias och bad honom om en hand. Då kände han babyn för första gången. Han tyckte det var häftigt. Vi har inte lyckats tajma in det tidigare. Den sparkar ju mig inte hela tiden.

Idag ska jag försöka hinna ut och gå (vilket jag aldrig hinner längre) och sedan skall vi till SIBA och kolla på en filmkamera(heter det så) som vi har pratat om att skaffa inför babyn :-) och de har en bra på rean. Men jag är skeptisk till rea då jag tycker det är lite lurendrejeri :-)


Nu är jag såååå hungrig att jag är olidligt arg. Skall äta lite frukost nu

Ta hand om er där ute.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0