Måndag

Idag är det Måndag´och det var sista gången på vattengympan för säsongen. Jag har redan anmält mig till våren. Jag längtar redan. Men då kommer det vara på onsdagar.

I morse var vi hos Barnmorskan för försa gången sedan inskrivningen. Vi fick lyssna på babyns hjärta. WOW vilka slag. Det lät som det vore ett godståg som kom. Men hon tyckte jag hade gått upp lite mycket i vikt. :-( så jag skulle tänka mig extra noga nu under julen. Så nu har jag gjort några åtgärder. Mitt mål är att jag inte skall öka i vikt och inte för den delen banta men jag skall försöka hålla den vikt jag har idag ett tag till...hur det nu skall gå när min vattengympa är slut ???

I vilket fall som helst så pratade jag med min chef idag om föräldrarledighet. Som det ser ut nu så kommer jag gå ner på halvtid den 15 mars och gå hem på heltid 1 april och sedan komma tillbax till jobbet runt den 20 aug 2011, då Mattias går på pappaledighet.

Jag tog hem Kurre i fredags och jag njuter varje sekund. Just nu sover han brevid mig i soffan.

I helgen hände väl inte så mycket mera än att vi igår åkte och hämtade bilbarnstolen.

Ta hand om er där ute...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0