Shopping :-)

Hej

Nu är jag gravid i 25 graviditetsveckan :-)

Igår var vi och shoppade en videokamera :-) och idag har vi oxå shoppat. Men idag bestod shopping av babysaker.

* 2 uppsättningar av babylakan
* underlakan
* plastad frotte
* tvättlappar
* babyhandduk (babybadlakan)
* nappflaskor (ja de "råkade" bli nalle phu)
* 3 par extra byxor i större storlek

Undra om jag har missat ngt ??

Sedan har vi faktiskt ÄNTLIGEN hittat vårat skötbord som vi vill ha. Det finns på IKEA men de finns inte på deras hemsida :-( Så nu har vi måttat och kollat och de får plats i lillrummet :-)

Nu skall jag fixa och pyssla lite här hemma. Vi skall ha middags besök ikväll. Fläskfile och svampsås och bea och vitlöksbröd och klyftpotatis. Lite godare än all julmat man är trött på :-)


Imorgon skall jag frosta av frysen :-))) så att vi kan förberede den på alla mat lådor vi skall göra och frysa in och ha till hands under första tiden när babyn har kommit


Ta hand om er där ute

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0