Veckan som gått

Hej
Denna vecka har bara flygit förbi. Vet inte vart all tid har tagit vägen. Både jobb och privat

Helgen var det Globen horse show..häftigt, skoj och roligt

Måndag
Vattengympa :-)

Tisdag
Då kom Martin Lidberg till jobbet och hade föreläsning om att man kan nå sina mål, och att inget är omöjligt. Det var en väldigt bra föreläsning

Vi satte oss på kvällen och gick igenom föräldrarledigheten och pappaledighet/mammaledighet. Vilket  djungel det är med, alla olika dagar. Jag tror jag får panik :-) Men vi verkar ha det klart för oss nu. Skall träffa min chef på måndag och ge mitt förslag.

Onsdag
Mamma ringer nästan precis när jag kommit innanför dörren. Hon har blivit av min sin plånbok sedan har de gått till bankomaten och tagit ut 2000kr. Vilka idoter det finns på denna jord. Allt är ju ett endast stort kaos. Det är ju ens liv. Alla dessa kort och bonuskort...shit säger jag bara. 

På kvällen sitter jag och tittar på Efterlyst och ser på inslaget om våldtäcksmannen som har fått sin fixide att våldta gravida kvinnor i Jordbro. Där jobbar jag...de blir inga mera lunchpromisar. De kan jag lova...Bilen-jobbdörren. Skall jag gå och köpa lunch går jag inte själv. De kan jag lova. Tack snälla du för att du gör mitt liv lätt.

Torsdag
Vi hade teamaktivit på jobbet på eftermiddagen och åkte iväg till Häringeslott. Jag var totalt slut när jag kom hem och hade SÅ mycket vätska i kroppen att jag skulle kunna flyta av mig själv.

Fredag
Idag så kom jag hem, skjutsade mattias till sitt julbord och sedan åkte jag hem till min mor och hjälpte henne med att försöka få ordning på allt med sin bank igen. Men det är svårt att börja lev normalt igen efter att ha blivit av med sin plånbok. Jag förstår henne. Man blir misstänksam mot alla. Det sjuka var att hon har fått nya koder till sin internet bank idag och de är redan spärrade. Sitter de och försöker komma in på hennes konto? Jag har gett mamma förslag att byta bank.


Just det för er som inte vet det så håller jag på att byta bank. Så just nu har jag två banker men inte tillgång till några pengar. De kommer bli bra men när vet jag inte.

Så vad mera har hänt denna vecka? Eller detta kanske räcker? Vad vet jag! Helgen är ju som sagt var inte slut ännu.

Men varje gång jag går ute tänker jag på våldtäksannen och varje gång mamma går ute så tänker hon på de som tog hennes plånbok.

Man blir så lätt nojig. Fast man har ju all rätt att vara nojig...ursh

Nä nu skall jag krypa upp i soffan men Kurre och se om jag kan hitta någon komedi att hyra.

Ta hand om er alla dära ute....

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0