Alla hjärtans dag...

... är nu till övers.

Hoppas ni tog hand om när och kära, men även skänkte en tanke till alla hjärtsjuka, för de är ju även deras dag.

Min alla hjärtans dag bestod av att jag fick en god chockladask, och ett kort där de stod att jag inte får presenten förän som två veckor. Detta pga vi skulle på fest igår. Hmmm undra vad är, Jag får huvudvärk av att tänka på vad de kan vara. Har inte ens fått ngn ledtråd....

Mattias fick tillbehör till Wii så nu kan vi spela tennis och golf och allt därtill
Jag hann inte prova igår får se om jag hinner idag.

Idag är jag väldigt trött. Visst vi var på fest igår men jag drack två små cider och ett litet glas med vin,Men det känns som jag har varit på värsta festen och supit mig dyngrack och dansat hela natten, för kroppen värker, men även näsan rinner så jag tror ju dock inte festen bidragit till det, utan snarare en lite förkyldning,


Idag är det visning i huset mitt emot och ivårat hus. Spännade och se vilka som kommer, verkar vara lite svårsålt fortfarande. Skönt att ha sitt på de torra.


Jag har ju velat åka till London då Mattias inte har varit där. Jag höll ju på att boka en resa i alla hjärtans dagpresent till honom. Men det blev så rörigt, men vi har nu pratat om det och vi skall boka. JIPPI.....i höst.....skönt

hihih


Nu skall jag iväg och veckohandla. Och lämna tillbax lite kläder jag har köpt på HM


MÅNGA KRAMAR LINDA

(ALLA HJÄRTNANS DAG PÅSLAKANET hihih)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0