Coca-cola Vanilla och cherry coke

Hej kära vänner.

Igår blev det bio, det kanske inte var en film i helt min smak men det var helt okej. Mattias och hans polare verkade gilla den. Pride and glory. Lite polispang pang och ni vet... men det var lite roligt...


Projekt denna vecka

- Utvärderingsmöte med chefen imorgon ang 2008 (känner mig inte ett dug förberedd)
- Galamiddag med säljkåren på onsdag kväll
- Konferense hela fredagen (volotärarbete för MYRORONA) och sedan middag och fest på kvällen
- Mattias skall på kryss med ngr jobbarpolare på fredag...jag kommer SAKNA DIG....!!!!
- Försöka lära mig att inte stressa, även om jag har blivit mycket bättre så skall jag lära mig stressa ner mer. Ngn som har ngt bra tips??? Ingen tackar mig för att jag stressar, eller?

Idag åkte vi och storhandla lite mat, och annat jox. Men det roligaste var att jag fann nedan två burkar på matbutiken. De säljs oxå helt legalt. Roligt som tusan. De skall från och med imorgon få pryda min lilla udda samling på jobbet.

Vanilla coke och Cherry coke
(den efterfrågade drycken på svenska marknaden, men som dessvärre inte finns, men vissa importerar den från USA)



Många pussar och kramar
Linda

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har just skrivit ett inlägg om Cherry Coke och en namninsamling för att ta den till Sverige :D



http://obsessivecuteness.blogg.se/2009/april/ta-cherry-coke-till-sverige-namninsamling.html

2009-04-22 @ 09:35:01
URL: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0