Fredag

Då var det fredag och imorgon när den dära hemliga dagen. Jag har ingen aning om vad vi skall göra. Jag har inte ens fått ett hum om vad vi skall göra. Jag är såååå nyfiken, Jag fattar inte att Mattias kan ha hållit det så hemligt. Han säger ju varken bu eller bä när jag frågar. Jag blir snart irriterad. Men jag är så förväntansfull. Men han sa senast idag att det är inget speciellt. Men HALLÅ det är klart det är speciellt. Det är ju en överaskning. Alla överaskningar är ju speciella. åååå på ett sätt önskar jag att helgen är över så jag fått vara med om de som kommer ske. Men på ett sätt önskar jag inte det....ja ni förstår säkert.  åååååååååååååå


Men okej, accpetera läget och inse att än så länge är det fredag kväll och vi har i vanlig ordning ätit tacos. Det var lika gott som vanligt.

Nästa vecka blir det tandläkaren, och lite andra saker.

Ha nu det så gott så hörs vi snart igen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0