Ingen rolig dag

Hej kära vänner.

Idag har det inte varit en bra dag.

Jag var ju hos tandläkaren i morse. Jag kan väl säga att London är nu skjutet på framtiden. Även om jag inte vill.
Hur de nu kan komma sig så hade jag 3 AKUTA hål jag måste laga. 4500 kr skulle de drygt kosta. Jag menar herregud. Vart finns högkostnadsskyddet? Tur man satt i en stol när hon sa det. Annars hade jag nog fallit bakåt. Har varit ledsen hela dagen. Jag som ville åka med min älskade till London och ha de romantiskt.  Hela dagen blev skit tack vare detta.

Jag ville ha något gott till middag så vi åkte till Nelles i Årsta och köpte sallad (till mig) pizza till Matte.
Tack Nelle's för att ni finns....


Nu skall jag bara vara hela kvällen....





KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0