Kurre, köra inne i stan, träningsvärk, smycke

Hej

 När jag var inne på Katthemmet i eftermiddags så såg jag att man kunde skriva mail till dem ang hur det gått för deras katter. Jag tänkte jag måste ju skriva ett mail om min underbara Kurre.

Jag fick hjärtliga tack och de tackade så hemskt mycket och de var väldigt glada att jag hörde av mig. Nu har de lagt ut mitt mail och mina bilder på deras hemsida. För att kolla klicka på nedan länk.

Solkatten Kurre

Jag har nydligen varit inne i stan (sveavägen, odenplan) och lämnat Mattias och han hockeypolare.Men herregud vad svårt de är att köra. När man vill svänga höger så får man inte, när man vill svänga vänster så får man inte, osv....de är inte lätt, men hem hittade jag och vi är hela både bilen och jag

För er som vet så tränade jag dubbelt i morse. Nu kommer stelheten. Mina ben känns som spagetti. Jag la på lite extra vikter på BP då jag inte har tränat det på länge så ville jag kompensera (dumma mig) och sedan på aerobicen så var det ny korrigrafi, så de var nya muskler som fick jobba där oxå.

Får se om Matte ringer om några timmar och vill bli hämtad. Han fick se


Titta vad jag hittade på en hemsida, den eller någon annan färg vill jag ha.


http://www.smyckenoannat.se/

Kommentarer
Postat av: jess

MEN GUUUUD SÅ SÖTA!

Dom vill jag oxå ha...Rosa eller vita eller båda :D

Måste ha till sommaren :)



Jo vi ska till Turkiet när pappa fyller 60 i maj det ska bli skoj!

Så ni har redan varit tillsammans 2 år.

Vi får väl ses snart :) brorsan får styra upp "fest" :P

kram

2009-02-21 @ 22:27:11
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0