Kvinnlig intuition, nomineringar, migrän

Kvinnlig intuition, nomineringar, migrän

Den här veckan har varit lite hektisk för mig. Jag ber om ursäkt för alla er om "väntar med spänning" med nya inlägg. Men med Migrän och magsmärtor varje dag har jag mer eller mindre stupat i soffan eller sängen varje kväll. Jag är så sönderstressad nu känns det som, jag vet knappt vad som hände för 5 min utan det är som minnesluckor, och de är inte mitt glas vin's fel. Höll på att glömma hur man åkte till högdalen från essingeleden idag, så jag åkte fel...herregud säger jag....

Måndag

Jag minns inget

Tisdag

Jag minns inget

Onsdag

Här minns jag lite :-)
Efter jobbet så var vi inbjudna på en GALAMIDDAG med säljare, eftersom vi räknas till säljkåren. Jag åkte hem emellan och gjorde mig i ordning och drog iväg till galan, mattias skjutsade mig. Allt frid och fröjd så länge. Men så kommer vi dit och ser att vi har bordsplacering, WOW tänkte jag, alltid lika spännade och se vart man skall sitta. Jag ser att jag skall sitta vid våran VD:s bord. Herregud jag blir ju nervös bara att tänka på det efteråt. Men jag får en fin välkomstdrink, det var behövligt. Sedan säger en kollega till mig du vet att Göran's (våran VD's) chef från London sitter vi ditt bord va? VA!!!!  Skriker jag ut. De kan ju inte vara sant. Men min underbara kollega ger mig en fördrink till eller mellandrink kanske de nu skall kallas, det var behövligt. Men ingen återvändo fanns, för helt plötsligt var det dags att sätta sig, Jag sviker mina underbara trygga kollegor för att ge mig ut på riktigt halt och djupt vatten. Ni som känner mig vet att jag kan babbla på om allt och inget hela tiden, Men shit jag lovar er vilken låg profil jag hade. Ingen vid bordet satte sig förän VD'n och hans chef kom, och kan ni gissa vart de sitter. Ja som ni förstår sitter min VD mitt emot mig och på min vänstra sida sitter hans chef. Vilket innebär att det var engleska för hela slanten hela kvällen. Bugetutfallet januari 09, på engelska, vad kan slå det....hmmmmm

Detta var inte allt som hände den kvällen. Inom företaget har vi en tävling eller vad man skall säga som säljare kan vinna, den är uppdelad i flera olika kategorier då vi är flera kategorier på företaget. Sedan var det dags för årest innesäljare, ochd är är ja ju med i. Jag hade INTE DEN BLEKASTE ANING OM ATT JAG VAR NOMINERAD......herregud säger jag. Engelsmannen blev glad, och jag tro min VD hade koll på detta för han bara log så där vetande åt mig. Jag bara shit, ja kan inte gå upp på scen med 400 säljare runt omkring mig och ta emot ett pris från våran försäljningsdiriktör och Richard Sjöberg (från postkodsmiljonären). Men jag fick äran att bara vara nomierad jag vann inte. Tråkigt på ett sätt men att vara en av tre nomierade är inte illa pinkat hihihih

Torsdag

Minns inte mycket, var otroligt trött

Fredag

Idag hade vi konferanse på jobbet, vi jobbade idellt för MYRORNA, det var häftigt. runt 700 anställda jobbade idellt för dem. Efter skulle vi efter det ta oss till Frihamnshallen, och ha lite konferens pass. Jag körde hela vägen från Jordbro till Frihamnshallen. Det gick faktist över förväntan. Men migränen var övertaget så efter vi hade varit där skulle de dra vidare, på ngn överaskningsfest, men migränen och magen gjorde sig på minnd och jag var så hemskt trött att jag bar mig av hem. På vägen hem råkade jag inte hitta samma väg som jag ville åka, som jag väl hade åkt dit, jag kom på helt annat håll, men jag gick på den kvinnliga intuitionen (stavas?) och på ett eller annat sätt tog jag mig hem med hel bil och middag från den grekiska kolgrillsbaren i högdalen,



(sovlakii med friterad fetaost)

Ensam hemma njuter jag av en flaska vin och värmedyna på nacken i hopp om att migränen skall försvinna.

På onsdag skall jag till läkaren igen och hoppas på att kanske få bli lite sjukskriven, men de är så hemskt svårt att få. Vi får se. jag skulle behöva det. Remiss till Gastroskopi blri det nog, varken jag vill eller inte.



ÙñwP˜O½xUZð[~¹

Vi får se....men det ser inget mysigt ut....



Nu skall jag göra mig en kopp te. Fundera på vad jag skall hitta på att köpa till mattias då det är snart alla hjärtans dag. Ngt vill jag köpa, ngt spec men han är lite halvtråkig och önskar sig aldrig ngt, utan köper allt han vill ha....Han var föresten väldigt gullig idag, han hade skrivit ett kärleksbrev till mig när jag kom hem där det stod att han skulle ha köpt en ros till mig men det blev för stressigt så han ritade en, Hur underbart gulligt är inte det. Jag älskar dig mattias, men vet inte ens om du läser mig blogg....Hoppas du har det underbart på kryssen, de har du säket...glöm inte att de börjar spela in serien Färjan hihih ( detta läser du som tidigaste när du kommer hem imorgon och då kanske det är försent) hihih

tillägg de är inspelning av Färjan ikväll
hihih





MÅNGA KRAMAR


Kommentarer
Postat av: Jess

Hej tjejen!

Bra nu blev jag påminnd om alla hjärtans dag, om du kommer på nått bra att köpa måste du ju tipsa ;)



Gastroskopin går kanon , Fokusera på att andas ignom näsan bara :)

kram

2009-02-06 @ 22:07:58
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0