Idiot i trafiken

Hej
Äntligen fredag.

Vet inte vad jag skall skriva exakt, men just nu känns det skönt med fredag. Innan middagen hade jag massa jag ville skriva om, men nu kommer jag inte på något.

Jag skall i allefall berätta vilket pucko jag träffa på ute i trafiken idag. Vilken idiot jag träffa på idag.

Jag har till min hjälp ritat en bild i paint. Ursäkta min okunnighet när det gäller att måla. Men förklariing tillsammans med bilden kanske hjälper er att fatta.

Den svarta bilen är JAG. Den gråa bilen är IDOTEN. Han kommer och blinkar och skall svänga in på  min högra sida, enligt pil röd, men enligt normal trafikvett så skall han ju svänga enligt gröna pilen. Jag står ju snällt och väntar på att han skall svänga enlgit gröna pilen så jag kan åka och köra bil enligt den blå pilen. Jag blinkade oxå till vänster. Det var de jag lärde mig i trafikskolan. jag vet inte om jag lärt mig fel. Men normala trafikanter skulle väl köra som jag tänkt. grön resp blå pil. De värsta är han stannar sin bil jämte min och bara blåstirrar på mig och skakar lätt på huvudet och undrar vad jag pysslar med. Det var nog de bästa av allt.  Sedan kör han vidare på MIN HÖGRA SIDA.....

Jag kollade om jag såg några dolda kameror , det var ungefär så jag kände. Jag garva åt sitationen och undra  hur många idioter det finns.


Någon som har något att tillägga....???
Har jag missat att vi bytt till vänstertrafik???
Kanske var han något för Sverige värsta bilförare???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0