Nya jeans

Oj oj oj oj


Jag har nu köpt ett par nya jeans. Det var väl mer eller mindre ett litet impulsköp.

Jag är så trött på min mage nu, (ja jag skyller på den)

Jag kan ibland inte ha några kläder alls hemma för magen sväller så, typ mamma kläder är ngt som kanske skulle passa vissa dagar. Igår var jag ju och köpte lite nya toppar på hm och en kjol. Jag lämnade tillbax kjol och en tröja idag och så köpte jag ett par nya jeans på JC: herregud. Hur har jag råd. De var inte billiga. Men de kanske håller lite längre än mina andra jeans. 799kr Levis boot cut, så man ser lite smalare ut. Jag kan väl säga att det är väl trösthandling detta var. Men ibland behövs det oxå.





Håll en tumme för imorgon skall jag be om ledigt för att åka till London i början av oktober....låt de gå vägen. Vi har hittat billiga flygbiljetter...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0