Oj vad jag inte mår bra...

Jag mår inte alls som jag skall.

Har sovit hela förmiddagen och nu varit vaken, men sängliggande i 3 timmar. Gick upp för att hämta posten, och se att de snöade :-) Man missar mycket när man sover.

För er som vet så är jag ju en stor te-drickare, jag är inte ens sugen på te. Jag lider av ngt som kallas magsjuka om jag ska ge mig själv en diagnos. Illamåendet är värst tror jag just nu.

Lite andra tankar

Mysigt med snö, men nu, är det inte lite för sent???

Ngn som vet ett bra och billigt hotell, som inte är sunkigt i London? Snart spärrar väl Mattias in mig, jag orkar inte leta i denna jungel. Hur många sidor som helst, och hur många hotell som helst, med skatter, utan skatter, långt från centrum, nära till centrum, med lätt frukost, med vanlig frukost, med eng frukost, osv...jag blir tokig. Varför går det inte att skriva på google, som kan hitta allt. ETT BRA HOTELL, CENTRALT I LONDON, PRISVÄRT

Vi var på fest i helgen, ett kompispar som flyttat in i en ny villa. Efter flera års byggande är det typ "klart". Men hajar ni deras vardagsrum var lika stort som hela våran lgh. 70kvm. Tror hela villan var på 280 kvm eller ngt. Det var lite maffigt. Men oj så snyggt de hade de. Spännade och se när ALLT är klart.

Nu skall jag nog ta en av vätskeersättningstablett.

Jag blir hemma i morgon oxå.
Kan ju knappt ta mig ur sängen hur skall jag komma till jobbet då??????

För er som vågar kram på er så hörs vi

Kommentarer
Postat av: Tess

Vilka sjuklingar vi är "syrran"! Får göra vårt bästa att bli friska snart!



Kramar Tess

2009-02-16 @ 17:41:49
URL: http://tesslindstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0