Spruta nr 2

Hej

Jag har nu varit iväg och tagit spruta nr 2 inför resan. Den gjorde mycket ondare än spruta nr 1. De verkar i hela armen nu. Dumma tant som gav mig sprutan. Hoppas det snart går över.

För er som undrar har jag delvis börjar åka hiss igen.


Kurre börjar bli gamal och jag tror han inte mår så bra. Orkar inte tänka på det då han är så pass gamal. Jag blev lite ledsen, när jag kom på hur gamal han är. Han är ju född 1997. Gamal katt. Berättar mer ifall om de skulle behövas.....



KRAM


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aj då!!!

vi måste oxå ta sprutor och så tror jag!

Måste kolla upp de i morrn...

hoppas de e bra

2009-02-26 @ 15:47:25
URL: http://jessansvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj missa nog skriva namn :-) men min blogg adress står ju hehe inte helt senil.

kram

2009-02-26 @ 18:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0