En vanlig vardag...eller?

Ännu en dag förbi.

Fick ett sms idag av en som läser bloggen, som tyckte de hände saker hela tiden i mitt liv. Jag kan väl bara säga att jag håller med och bara säga det oxå att jag skriver inte om ALLT som händer. Kan ni då förstå vad som händer varje dag. Herregud tänker jag ibland, hur kan de hända så mycket på en dag. Jag går upp åker till jobbet, jobbar, åker hem, äter och softar, går och lägger mig. Så tråkigt är ju igentligen livet. Men de händer hela tiden saker runt om kring tycker jag.

Nåja nog om det. Jag du vad skall man säga om bränderna i Södertälje, riktigt sjuka saker som händer där nu. Undra vad som händer i natt. Jag är glad att jag inte bor eller jobbar där. Pratade idag med en matbutik i södertälje, han sa att de är livrädda, för hot och skadegörelse. Förstå att leva under skräck hela tiden de är sjukt.

När jag kom hem idag så  åkte jag till ICA och handla en mjölk. De hade provsmakning. Det var supergott de jag fick smaka. Måste prova göra det själv. Lägger ut recept någon annan dag.

Men denna köpte jag idag, älskar dessa små miniblommor. De är så fruktansvärt söta.....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0