Vad händer i helgen

På lördag skall jag tydligen få min alla hjärtans dag present. Vad som händer har jag ingen aning om. Jag har funderat, men har inte kommit på något. Jag vet ju inte ens om det är en heldag, ett par timmar, eller om jag skall upp vid 6 på morgonen eller om jag får sova länge. Jag har tänkt lite på vad jag nämt att jag vill göra.

Jag vill äta en god brunch, men jag tror inte de kan vara det.

Jag får ingen hint om vad det är heller. Jag bara vet att jag skall göra något.

När jag igår gjorde veckans matsedel så skrev jag inget på lördag och söndag, och idag när jag kom hem så stod det "det får vi se" ( så har Matte skrivit)

Så det verkar som han i allefall har planerat middag.


Kommentarer
Postat av: Jess

aww så sött!

Gullig han e !

Nu blev jag oxå nyfiken haha...

du vet att de måste UPPDATERAS :D



2009-02-24 @ 10:33:33
URL: http://jessansvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0