Vilken lutzen dimma...

God morgon
Redan ett nytt inlägg, ja jag kände för det.

Idag var de så skönt. Har tagit det så hemskt lungt att jag tror tant Agda på hemmet har hunnit före mig.
Sitter nu och lyssnar på radio och dricker min veckodos av kaffe (unnar mig bara en kopp kaffe i veckan pga magen)

Sedan skall jag iväg och shoppa lite tänkte jag. Men vad vet jag inte. Men en sak måste jag köpte. Det är kattsand. Men bara gå i affärer. Farsta centrum eller kungen kurva får det bli. Om en vecka är det ju alla hjärtans dag och som jag skrev om igår så förstår ni nog att jag skall hitta ngt till min underbara älskling som jag inte har en aning om vad jag skall hitta .på. Jag kan ju inte skriva här vad jag tänkt, men så får det nog bli.

Sedan kommer ju min filmstjärna hem :-) han verkar komma in med båten 1530 och då skall jag vara på plats och möta ett gäng med illaluktande grabbar som troligen är kraftigt bakis eller kanske till och med lite halvfulla :-) eller tilloch med så kanske de är fulla, ursh och fy....har dock inte hört ett ljud från honom, har dock skickat två sms men inget svar...snyft

För er som vill läsa om Coca-Colas projekt igår

http://www.bolagsfakta.se/?option=com_compropressrelease&id=82314





Kramar i massor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0