20 år och 10 veckor...

Hej kära vänner och läsare

Jag vet inte vad som var mest chockerande ikväll. Jag hade bestämt mig för att träna för första gången på drygt 10 veckor eller ngt. jag vågar inte räkna längre tillbax. Jag slutade träna strax innan vi började packa på allvar. Att gå och träna var nog det värsta jag gjort hihils i år :-) Våran instruktör var lite rolig hon sa.

Visst är det härligt, det tar ett år att bygga upp den konditionen vi hade innan jul och de tog två veckor att bli av med den

Nåja men snacka om att jag tappar koncentrationen mot slutet av passen när jag skymtar en tjej längst nere i högre hörnet i spegeln. Min bästis som jag hade på dagis för drygt 20 år sedan. Det är ju fasansfullt att jag kände igen henne och jag vet inte om hon kände igen mig. Hade bara lust att gå fram till henn och kram om henne. Men tänk hur hemskt det skulle vara om du inte träffat ngn på drygt 20 år och helt plötsligt kommer en svettig illröd kräfta flåsandes fram och säger Hej kommer du ihåg mig, vi lekte när vi var små Jag skulle i allefall fått panik. Nä de får bero och så får jag se om hon är med nästa vecka så kanske jag vågar "titta" lite mer på henne så kanske hon ser mig :-) vad vet jag men jag kan inte smälta detta....wow vad häftigt ifall det är henne, för tanken har slagit mig tänk om hon är så hemskt lik. Nåja....vi får se tisdag nästa vecka....I will beeeeeee there.....

Nu blir det en kopp te och lutas sig tillbax för att komma ner på jorden igen...
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0