Badkläder...

Hej alla kära vänner.

Hoppas ni har haft en bra nyår. Själv var det toppen och fridfullt.

Jag har nu börjat spana in kläder till våran resa. OJ OJ det är så mycket jag vill ha. Igentligen vill jag bara fylla hela väskan med nya kläder. Men hur skulle de se ut på bankkontot. Nä men ngr kläder får det nog bli. Det är ju lite roligare så. Men det är inget min pojkvän förstår sig på. Han menar att de kläder man han får räcka. SUCK.....när skall ni killar lära er att nya kläder är det bästa som finns. En ny bikini är ju nästan ett måste när man åker utomlands tycker jag.

Idag har vi varit duktiga och gått på en timmes promenad och nu har vi spelat Wii. Men jag är totalt sämst. Totalt värdelös. Men men de kanske ger sig. Jag tappar sugen när jag är dålig....
Får spela imorgon kväll när Mattias är på sin hockey.

VI har upptäkt ngt väldigt dåligt med våran nya lgh. Det är antingen svinkallt eller så svettas vi som grisar.
Just nu fryser vi och jag har tänt en hel harrans massa ljus. Men det är ändå kallt.

Nä nu skall jag värma lite mat så vi får i oss lite. Mitt humör börjar svaja.

Ha det nu såg gott så hörs vi
Många kramar Linda

Ps tror att jag håller på att bli lite förkyld, vilket iof hade varit lite skönt, men säg inget till min chef :-) DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0