Baslådor....och lets dance

Hej kära vänner
Äntligen fredag och jag har satt mig i soffan och för att se lets dance. Helt plötsligt vibbar hela lgh. Jordbävning???  De visar sig att våran singel tjej till granne har fest. TJEJfest, fullt med fnitter och rök på balkongen och baslådan gör att våran vägg vibbar och vi hör knappt vad vi tänker....herregud....och jag som vill sova...hur skall jag göra...enligt alla regel i våran stadgar så skall de var tyst kl 23.....men vi får se....jag tycker bara att det är fest var och varannan helg antingen i vårat hus eller i grannhuset.....gäsp...när skall man få sova...hade det inte varit för att det varit fest var och varanna helg och en del i mitt i veckan så hade jag inte brytt mig. Men just nu behöver jag sova....

gäsp

Imorgon kväll kommer mattias föräldrar och ena lillesyrran och deras mor mor på middag hos oss.De skall bli skoj. Vi skall även åka och lämna in våra förlovningsringar. Vi vill ju nu ha de graverade.

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0