Fredag

Hej och hopp
Då var det fredag och kroppen sa åter igen i morse att det var konstigt att gå upp, Men men har man ett sådant jobb som kräver att man måste jobba så måste man. Jag får vara glad att jag nu för tiden har ett jobb där man inte behöver jobba julafton, nyårsafton och juldagar och nyårsdagar och dylikt.

Ang mitt msn konto så kom det åter igång igen imorse
Jag provade vid frukost och logga in. Jag fick då upp min lilla berömda ruta där det står att det är dags att byta lösenord. Jag provade och nu fungerar allt toppen. har till och med lagt in min alt mail adress ifall det skulle behöva. Fick svar från msn's kundtjänst idag. herregud. Det var nog längsta mail jag fick. Jag kunde få ett nytt lösen, men då var jag tvungen att besvarar drygt  16 helt idiotiska frågor. Allt för att jag skall få mitt konto upplåst igen med nytt lösenord. Jag menar herregud. Men visst är det ju bra. det är ju en säkerhet så ingen annan ska komma åt mitt konto. men ngr av frågorna var:

8. Svaret på din hemliga fråga.  Hur 17 skall jag komma ihåg det när det inte finns rellevanta svar att välja på
9. Den alternativa e-postadressen som är associerad till kontot. Hur kan jag ha det när jag inte ens viste att det fanns att välja på
10. Vilken Internetleverantör du använder (Telia, Tele2, Bredbandsbolaget etc.). Vad spelar det för roll
11. Senaste datum och tidpunkt som du lyckades logga in. Det fungerarde kl 1510 men inte 1515 okej? NEJ!!!

12. Namnen på mappar som du skapat själv utöver standardmapparna såsom Inkorgen, Skickat och Borttaget. Hur skall jag komma ihåg det
13. Dina kontakters e-postadresser (Gäller endast adressboken).Jag mailar ju direkt från huvudet, jag har inge kontakter...
14. Rubrik eller ämne på e-postmeddelanden du har i din inkorg eller andra mappar. SPAM SPAM SPAM SPAM SPAM

15. E-postadresser för kontakter i din kontaktlista. Jag har väl de på listan för att jag inte skall behöva komma ihåg alla i huvudet
16. Ditt Windows Live Messenger-namn (visningsnamn). Är det inte samma som min mailadress???

Nu skall jag luta mig tillbax i soffan och slapp lite med min underbara pojkvän

kramar Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0