Glasögon

Hej kära vänner
Då har jag varit med min pojkvän och tittat på glasögonbågar idag.
Tänkte vi kollar lite bara. Men när vi kom dit så hade de en superbra kampanj 1kr för alla märkesbågar. Jag hittade inte mina fina bågar jag skrev om förrut. det blev ett par andra DG bågar. 1 kr istället för drygt 1600 som de skulle kosta. Jag blev glad. Då har jag hithils sparat nästan 2000kr på min glasögon.

Ikväll blir det en PF kväll. För er som inte vet så betyder det Pojkväns Fri kväll. Den kommer bestå av chips och dip och så skall jag öppna min Sex and the city box jag vann på jobbet, Det är ALLA säsonger. Får se hur långt jag kommer.

Ta hand om er där ute så hörs vi
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0